نسل جابز به رسول گرامی اسلام (ص) می‌رسد…

“دانیه الجندلی” یکی از نزدیکان استیو جابز موسس شرکت امریکایی اپل که چندی پیش درگذشت، می‌گوید که جابز از نسل رسول گرامی(ص) است و اسم واقعی او “مصعب عبدالفتاح الجندلی ” است.


به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از قانون، یکی از آشنایان “استیو جابز”، بنیانگذار شرکت اپل که چندی پیش فوت کرد، می‌گوید که شجره‌نامه جابز نشان می‌دهد که نسب وی به رسول گرامی اسلام (ص) می‌رسد…

روزنامه ” الدستور المصریه” به نقل از دانیه اعلام می‌کند که شجره‌نامه استیو جابز نشان می‌دهد که نسل وی به پیامبر اکرم (ص) و امام حسین(ع) بر می‌گردد.

این زن سوری می‌گوید که پدر جابز پسر عموی پدرش است و نسب پدر آن‌ها به رسول گرامی اسلام می‌رسد و این شجره‌نامه در منزل آل الجندلی الرفاعی در شهر حمص سوریه موجود است.

دانیه درباره ازدواج پدر جابز می‌گوید که عبد الفتاح الجندلی پدر جابز در دانشگاه امریکایی بیروت درس خواند و سپس از از آنجا به دانشگاه هاروارد امریکا رفت، اما پس از اتمام تحصیلاتش به همراه همسر امریکایی‌اش یعنی مادر استیو جابز و منی اسمبسون به شهرش حمص بازگشت.

وی در ادامه افزود: “اما اقامت وی در این شهر دو ماه بیشتر طول نکشید و به دلیل ناسازگاری با جامعه خود بار دیگر به امریکا بازگشت و پس از آن دیگر به سوریه بازنگشت.”

دانیه تاکید کرد که منی اسمبسون خواهر جابز دو سال گذشته از شهر حمص بازدید کرد و با خانواده و همه خاندان آل الجندلی- الرفاعی دیدار کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد