ساخت قاب ضد گلوله ی موبایل

یک شرکت ژاپنی، از یک قاب گوشی ۶۵۰ دلاری تلفن همراه آیفون رونمایی کرد که به ادعای آن، کاملا ضدگلوله است.

به گزارش pctricks به نقل از ایسنا، این قاب می‌تواند حفاظ کاملی برای گوشی تلفن همراه در برابر گلوله‌های احتمالی! باشد.

چندی پیش، یک ویدیو در یوتیوب با نام «آیفون در برابر اسلحه» منتشر شد که در آن افراد به تلفن‌های همراه آیفون و دیگر ابزار خود شلیک کرده و نتایج را به تصویر کشیده بودند.

این قاب ضدگلوله از یک صفحه فولادی با ضخامت یک اینچ برخوردار است که به ادعای شرکت مارودای ژاپنی می‌تواند در برابر یک گلوله کالیبر ۱۲ میلیمتری مقاومت کند.

این در حالیست که با وجود قیمت بالای آن، این محافظ تنها پشت گوشی را پوشش داده و سوراخی برای جای لنز دوربین آیفون در نظر گرفته شده است.

جلوی دوربین با یک ورق نازک آلومینیومی محافظت شده و این قاب اکنون در رنگهای سفید و سیاه موجود است.

گوشی آیفون ابتدا باید در یک قاب محافظ و سپس قاب فولاد و آلومینیوم برای محافظت بیشتر از آن قرار گیرد.

ورود سری جدید پورشه911 به ایران

ممکن است شما هم هرگاه نام پورشه را می شنوید، تصویر مدل 911 را در ذهن خود تداعی کنید! 911 بی شک یکی از جاودانه ترین مدل های پورشه بوده و همواره استایل یک پورشه ناب و اصیل را به نمایش گذاشته است.

به گزارش pctricks به نقل از هفت صبح ، اگر مدل های مختلف 911 را از ابتدای تولید تاکنون مشاهده کنید متوجه خواهید شد شمایل کلی این خودرو در این سال ها تغییر چندانی پیدا نکرده و همواره سعی شده تا چهره اصیل آن دست نخورده باقی بماند. مدل های 911 همیشه با آخرین فناوری های روز به بازار عرضه می شوند و شکی نیست که جزو بهترین های صنعت خودروسازی هستند.




ادامه مطلب ...

ارزانترین تبلت سامسونگ هفته آینده به بازار می آید + عکس

شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرده که تا هفته آینده تبلت جدیدی از سری Galaxy Tab راهی بازار می کند که نسبت به سایر دستگاه هایش قیمت ارزان تری دارد.

به گزارش pctricks به نقل از موبنا، تبلت جدید سامسونگ با کد نام 2.7.0 هفته آینده، با قیمت 250 دلار رونمایی و عرضه می شود.

 

 

گفتنی است گالکسی تب 2.7.0، یک تبلت 7 اینچی است که از قابلیت های حافظه قابل ارتقا، دو دوربین و نسخه 2.3 سیستم عامل آندرویید پشتیبانی می‌کند.

با توجه به قیمت و کارآیی، هم اکنون هیچ رقیبی در بازار برای گالکسی تب 2.7.0 وجود ندارد.

پخش دوباره ی پارک ملت

شبکه یک سیما قصد دارد پخش برنامه تلویزیونی «پارک ملت» را پس از اختتامیه برنامه «سین مثل سریال» از سر بگیرد.

به گزارش pctricks، «سمیرا رستمی» مدیر روابط عمومی شبکه یک درباره حذف برنامه پارک ملت در گفت‌وگو با فارس گفت: برنامه پارک ملت حذف نشده و قرار است به زودی روی آنتن شبکه یک برود. پیش از این نیز مدیر شبکه یک سیما اعلام کرده بود که این برنامه دوباره از شبکه یک پخش می‌شود.

وی در ادامه افزود: وقفه پیش آمده در پخش برنامه پارک ملت به دلیل استقبال از برنامه سین مثل سریال بود. برنامه سین مثل سریال با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان تا 23 اردیبهشت‌ماه که اختتامیه آن برگزار می‌شود، روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

رستمی تصریح کرد: با تغییر مدیر گروه اجتماعی شبکه یک انتظار می‌رود سری دوم برنامه پرمخاطب و گفت‌وگو محور پارک ملت با ساختاری جدید و مخاطب‌پسند مهمان آنتن شبکه یک باشد.

بازهم طلا و دلار گران شد!!!!


علی‌رغم کاهش شدید قیمت‌ها در روز گذشته امروز قیمت دلار با ۱۵۰ تومان افزایش به ۱۸۰۰ تومان و سکه طرح جدید ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳۵۵ هزار تومان و ربع سکه ۱۸۰ هزار تومان رسید.

ادامه مطلب ...

فردوسی پور طرفدار کدام تیم است؟

به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هر آدمی در زندگی شخصی خودش طرفدار یکی از ستاره ها وتیم ورزشی خاصی است این قاعده شامل حال ستاره های معروف دنیای ورزش و حتی هنر هم میشود.


ادامه مطلب ...