دانلود فیلم برهنگی کامل گلشیفته فراهانی

امروز برای شما فیلمی را که گلشیفته فراهانی درآن بطور کامل عریان می شود را قرار دادیم. ببینید و نظرتان را بگویید

 

 

دانلود

پسورد:www.funfars.ir

دیدن آنلاین

انتشار تصویر و فیلم برهنه ی گلشیفته فراهانی

تصویر برهنه و عریان بازیگر جنجالی ایرانی،گلشیفته فراهانی،بر روی مجله ی مادام لافیگارو دوباره نام او را بر سر زبان ها انداخته و واکنش های فراوانی را در پی داشته است . در پی این واکنش های گسترده ،پدر و مادر او هنوز این قضیه را تایید نکرده و آن را تکذیب میکنند.

به گزارش اوج، فهیمه رحیمیان(مادر گلشیفته) در این باره اظهار داشت: در حال حاضر دخترم در هند به سر می برد و حالی مطلوب دارد وبنده که مادر او هستم به شما می گویم یقین بدانید دختر من اهل برهنگی و این مسائل نیست.

وی ادامه داد: در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است همه چیز امکان پذیر است و مطمئن باشید این عکس فتوشاپ بوده وبه هیچ عنوان نمی تواند عکس واقعی او باشد.

رحیمیان افزود: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس واقعی و متعلق به دختر من نیست.

همچنین بهزاد فرهانی پدر گلشیفته در این باره گفت: نمی دانم کسانی که مدتی است در پی دامن زدن به این موضوع هستند اصلا از خود سوال کرده اند که چرا دختر من باید دست به چنین کاری بزند؟ یک آدم مریض عکسی را در داخل اینترنت قرار داده است وجملاتی را به در زیر آن نوشته وفکر کرده است مردم هم به راحتی آن را پذیرفته اند. حقیقت این است که گلشیفته در هیچ شبکه اجتماعی عضویت ندارد، پس نمی تواند چنین حرفهایی را زده باشد.

وی افزود: من پدر گلشیفته فراهانی اعلام می کنم این عکس هرگز متعلق به دختر من نیست و این عمل زشت یک فتوشاپ است. دخترم اهل این مسائل وبازی ها نیست.