برای دیدن فیسبوک این وبلاگ روی صورتک کلیک کنید

کتاب الکترونیک(Ebook)

آموزش ساخت حافظه فلش قابل بوت برای نصب ویندوز 7 




شما میتوانید برای دانلود این کتاب وسایر کتاب ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

مبدل(converter)

Joboshare iPod Video Converter 2.9.3 Build 0415

Joboshare iPod Video Converter 2.9.3 Build 0415 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی صوت و تصویر می باشد. این نرم افزار می تواند تمام ویدئو های شما با فرمت های، DVD ،VCD ،AVI ،WMV ،MP4 ،MOV ،3GP ،animated GIF ،RM ،ASF to MP4 ،M4A ،MOV و MP3 را که قابل اجرا در iPod تان هستند، تبدیل نماید. شما می توانید فایل های صوتی را هم از یک فایل ویدئویی استخراج و تبدیل نمایید. به کمک این نرم افزار می توانید تمام فایل های صوتی و تصویری را به فرمت قابل اجرا در ابزارهای چندرسانه ای چون iPod ،iPhone ،Apple TV تبدیل نمایید.

برای دانلود این ننرم افزار و سایر

نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

رایتdvdوcdو...

nero10

دانلود نرو


دانلود نسخه نهایی Nero Burning Rom 10.0.11000


برای دانلود این نرم افزار وسایر

نرم افزارهابه ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...

تم ویندوز

اسکین ویندوز 8 برای ویندوز 7

برای دانلود این نرم افزار وسایر نرم افزار ها به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب ...

فرهنگ لغت

Client for Google Translate Pro 5.2.605 + Portable

نرم افزار Client for Google Translate Pro 5.2.605 به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند. شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.

 

برای دانلود این نرف افزار وسایر نرم افزارها به ادامه مطلب بروید...






ادامه مطلب ...

محیط دسکتاپ

دسکتاپ خود را سه بعدی کنید!


دسکتاپ خود را سه بعدی کنید!


اگر از ظاهر دسکتاپ خود خسته شده اید و پس زمینه ها و تم های مختلف نتوانسته شما را .. .شما میتوانید این نرم افزار وسایرنرم افزار های مربوطه را در ادامه مطلب دانلود کنید

ادامه مطلب ...

گرافیک

شما قادرید نرم افزارهای گرافیکی را در ادامه مطلب دانلود کنید

ادامه مطلب ...