Guns Wheels and Madhead

Guns Wheels and Madhead

بصورت جاوا

یک بازی ماشین جنگی زیبا به شمار می آید را برای شما آماده کرده ایم . این بازی زیبا بصورت جاوا بوده و قابل نصب بر اکثر گوشی های موبایل می باشد . این بازی در سایز 320 × 240 منتشر شده است ک

دانلود Guns Wheels and Madhead
2103.87 کیلوبایت

ارسال SMSرایگان برای همیشه اعتباری همراه اول

ام اس مجانی واسه همیشه با سیم کارت اعتباری همراه اول شما با این ترفند میتونید به 9 نفر که خودتون انتخاب میکنید واسه همیشه اسم ام اس رایگان بفرستید(تو قسمت نکته ها میگیم که چی کار کنید که به هر چند تا شماره که خواستید اس ام اس رایگان بفرستید) این ترفند کاملا واقعی هستش و 100% کار میکنه این ترفند فقط رو سیم کارت اعتباری 0919همراه اول کار میکنه.ابتدا با گوشی خودتون زنگ بزنید به شماره 444 بعد که تماس برقرار شد شما باید زبان تلفن سخنگو رو از زبان فارسی به زبان انگلیش تغییر بدید در غیر این صورت نمی تونید کاری کنید برای این کار کلید 7 رو بزنید بعد گزینه 2 رو بزنید بعد گزینه یک حالا زبان سخنگو انگلیسی میشه اگه انگلیسی بلد نیستید اشکال نداره فقط شما مراحل زیر رو دنبال کنید

خوب حالا گزینه 5 رو بزنید بعد از تموم شدن حرف اون خانوم سخنگو کلید یک رو بزنید بعد از تموم شدن کامل حرف خانومه شماره کسی که بیشتر از همه بهش اس ام اس میفرستید رو وارد کنید بعد که وارد کردید # رو به آخر شماره اضافه کنید یعنی اینجوری شماره بهش بدید # 09125402145 بعد که وارد کردید شماره دوستتون طرف شروع میکنه شماره شما رو خوندن بعد که حرفش تموم شد شما کلید یک رو برای تایید بزنید در آخر از شما تشکر میکنه (Tank You) بعد که از شما تشکر کرد می تونید تماستون رو قطع کنید شما میتونید تا 9 شماره همین کارو دنبال کنید.

نکته 1 (مهم ): شما میتونید به هر شماره ای که میخواهید اس ام اس رایگان بدید به این صورت که یکی از 9 تا شماره رو پاک می کنید و به جاش شماره جدید رو می دید.برای این کار بعد از اینکه شماره 444 رو گرفتید گزینه 5 رو بزنید حالا برای تغیر شماره گزینه 2 رو بزنید و بعد از تموم شدن صحبت خانومه شماره قبلی که داده بودید رو بدید و # رو بزنید و باز بعد از صحبت خانومه شماره جدید رو بدید و # رو بزنید و در آخر هم برای تایید 1 رو بزنید و تماس رو قطع کنید.

نکته 2 : در هر بار تغییر شماره پنج ریال از حساب شما کم میشه که اون هم قابل گفتن نیست جهت اطلاع گفتم.

نکته 3 : شما حتی وقتی که سیم کارتتون یک طرفه شده هم می تونید به این 9 تا شماره اس ام اس رایگان بدید.

نکته 4 : اما وقتی سیمکارتتون یک طرفه هست نمیتونید شماره جدیدی وارد کنید یا شماره رو تغییر بدید.

ترفند همراه اول

پست صوتی:


این سرویس شبیه منشی تلفنی عمل می نماید با این تفاوت که درتمامی حالات(ذیلا" آمده است)پیام صوتی مخاطب را ذخیره نموده و اپراتوربرای دارنده سرویس پیامی درقالب متن یا صوت ارسال می نماید.

پیام کوتاه:

این سرویس برای ارسال پیامهای کوتاه استفاده می گردد.پس از اطمینان از فعال بودن سرویس,میبایست روی گوشی تلفن همراه وارد منویMESSAGING, SETTINGS, TEXT MESSAGE وسپس SERVICE CENTER گردیده و شماره مرکز پیام(9891100500+ یا 9891100510+)را ثبت نمود.هزینه ارسال هر پیام معادل( 134)می باشد و ارسال تصاویر معادل (3) پیام در نظر گرفته می شود.

ادامه مطلب ...

اندروید به دنبال تسخیر قلب کاربران در آسمان!

اگر آی‌پد را برنده بازار تبلت‌ها بر روی زمین بدانیم گویا برنده این نبرد در آسمان اندروید است! داستان از این قرار است که شرکت بوئینگ پلتفرم اندروید را برای سرگرم کردن و پذیرایی دیجیتال از مسافران هواپیمای غول‌پیکر مسافربری بوئینگ ۷۸۷ برگزیده است.

بنابر گزارش فارنت، بر اساس اعلام این شرکت در این هواپیما مسافران با استفاده از بازی‌ها و برنامه‌های مولتی‌مدیای مبتنی بر اندروید سرگرم شده و موسیقی‌ها و فیلم‌های ویدیوئی مورد علاقه‌اشان را بر روی صندلی خود به تماشا خواهند نشست.

مارک لارسون مدیر فناوری این پروژه در این خصوص می‌گوید: تمامی مسافران بوئینگ ۷۸۷ با استفاده از صفحات نمایشگری که بر روی صندلی‌ها تعبیه شده است در طول سفرهای طولانی که با این هواپیما امکان‌پذیر است سرگرم خواهند شد.

بر اساس اعلام لارسون، صندلی‌های قسمت اکونومی (بخش ارزان‌تر) به نمایشگرهای ۷ اینچی ‌و صندلی‌های بخش فرست‌کلاس انتظار می‌رود به نمایشگرهای ۱۷ اینچی مجهز شوند!

هواپیمای بوئینگ ۷۸۷، از قابلیت حمل ۲۰۰ تا ۳۰۰ مسافر، بسته به پیکربندی صندلی‌های آن در کلاس‌های مختلف تا مسافت حداکثر ۱۵٫۰۰۰ کیلومتری برخوردار است که با در نظر گرفتن طراحی موتورهای جدید و کاراتر آن از لحاظ مصرف سوخت، می توان این هواپیما را مجموعه ای از پیشرفت‌های نوین در راستای مدرنیزاسیون اقتصادی و البته به کارگیری صحیح و به جای آنان محسوب کرد.

Shoot Bubble

Shoot Bubble


Shoot Bubble نام یک بازی زیبایی میباشد که پیش تر برای سیستم عامل های دیگر منتشر شده است . هم اکنون برای شما Shoot Bubble بازی را برای گوشی های آندروید قرار داده ایم

دانلود Shoot Bubble
700.25 کیلوبایت

فلش 11 و ایر 3، سوغات ادوبی برای ماه اکتبر


دیروز چهارشنبه، ادوبی فلش 11 و AIR 3 رابرای سیستم عامل های مختلف معرفی کرد. این پلتفرم ها شامل سیستم عامل تبلت بلک بری، مک او اس، ویندوز، اندروید و آی او اس می شوند که البته iOS فقط می تواند AIR را اجرا کند و نه فلش.

 

قابلیت جدیدی که در نسخه جدید فلش گنجانده شده، قابلیت اجرای گرافیک های 3 بعدی با استفاده از شتاب دهی سخت افزاری است. در قابلیت های 2 بعدی فلش نیز بهبود هایی داده شده است. با استفاده از این تغییرات، ادوبی ادعا کرده که پلتفرم جدیدش 1000 برابر بازدهی بیشتری در رندر کردن گرافیک نسبت به فلش پلیر 10 و ایر 2 خواهد داشت. باید دید که توسعه دهندگان می خواهند چه فناوری های هیجان انگیزی را روی فلش جدید پیاده کنند.

 

ایر 3 نیز مجهز به قابلیت های جالبی شده است. مانند پشتیبانی از شتاب دهنده های سخت افزاری برای پخش ویدئو روی موبایل و پشتیبانی از ویژگی Background Audio که یکی از قابلیت های مولتی تسکینگ آی او اس است. از سیستم لایسنس دهی اندروید هم پشتیبانی به عمل آمده و این پلتفرم از دوربین جلویی دستگاه های مختلف هم پشتیبانی خواهد نمود.

 

با استفاده از ایر 3، فضای ذخیره سازی محلی موبایل یا تبلت شما می تواند رمز گذاری شود. همچنین اپلیکیشن های دسکتاپ می توانند از قابلیت کد گشایی H.264 این پلتفرم بهره ببرند. حفاظت از محتوای برنامه در تمام سیستم عامل ها (از جمله سیستم عامل های موبایل) انجام خواهد گرفت. همچنین ویدئو ها با فرمت HD هم با استفاده از ایر روی تمام پلتفرم ها قابل پخش می باشند. ویژگی مهم دیگر پلتفرم AIR، پشتیبانی از Captive Runtime روی دسکتاپ و اندروید است.

 

اما احتمالا با این ویژگی آشنا نیستید. پس سعی می کنیم در اینجا به توضیحش بپردازیم: در حال حاضر تمام اپلیکیشن های تحت ایر که در دسکتاپ یا اندروید نصب می شوند؛ برای اجرا نیازمند سیستم رانتایم انحصاری ادوبی ایر می باشند. اگر چه اپلیکیشن های ایر برای آی او اس دیگر نیازی به این رانتایم ندارند و مستقل هستند. در واقع این گونه اپلیکیشن ها همین الان هم از Captive Runtime سود می برند. به این صورت که تمام اجزای ضروری فریم ورک ایر، موقع کامپایل شدن برنامه در درون خودش گنجانده می شوند. بنابر این برنامه دیگر نیازی به یک رانتایم جداگانه برای اجرا شدن ندارد.

 

در ایر 3 شما از این قابلیت برای دسکتاپ و اندروید هم بهره مند خواهید شد. اگر چه باید یک چیز را یادتان باشد: این که اگر اپلیکیشن ایر را برای ویندوز توسعه می دهید، باید از آن خروجی با فرمت exe تهیه کنید. برای مک هم باید خروجی «پکیج اپلیکیشن مک» را انتخاب نمایید. در واقع اگر بخواهید یک برنامه را با فرمت خود AIR خروجی بگیرید، باز هم به سیستم رانتایم جداگانه نیاز خواهید داشت. در هر حال Captive Runtime به همه سود می رساند و یکی از بهترین ویژگی های ایر 3 می باشد.

 

حالا ادوبی تلاشش را برای بهبود هر چه بیشتر فلش و ایر انجام داده است. بلکه بتواند علاوه بر نگه داشتن توسعه دهندگان فعلی، افراد بیشتری را به سوی خود بکشاند. 


منبع :‌ نارنجی

قوانین اسکواش

اسکواش :

مختصری از ورزش و اصول بازی:
ورزش اسکواش بر دو نوع است: اسکواش راکت و اسکواش تنیس.
1- اسکواش راکت:
نوعی باز ی است که در یک زمین چهار دیواری بازی می شود و هر بازیکن به طور متناوب توپ کوچکی را با راکت به دیوار مقابل می زند و بازیکن طرف دیگر باید آن را به دیوار مزبور بر گرداند.
این ضربه ها با سرعت و زاویه زده می شود که بازیکن حریف نتواند توپ را به دیوار مقابل برگرداند، بازی با زدن سرویس آغاز می گردد و پس از برخورد به دیوار با زاویه مشخص و حساب شده ای وارد زمین سرویس می گردد.
مسابقه شامل سه یا پنج گیم و هر گیم دارای 9 امتیاز می باشد.

2- اسکواش تنیس:
این بازی نظیر اسکواش راکت است در همان زمین نیز بازی می شود با این تفاوت که فقط سرویس زننده می تواند امتیاز کسب کند و به جای اینکه در جایگاه سرویس قرار گیرد در زمین سرویس می ایستد و توپ را با ضربه حساب شده ای می زند تا در جلو خط سرویس آن طرف زمین فرود آید توپ هنگام برخورد به دیوار با سرعت بر می گردد.
معمولا سالن اسکواش از 4 الی 8 زمین بازی تشکیل می شود که هر زمین ابعاد 4/6 ×75/9 متر و با ارتفاع 7/5 متر پیش بینی می گردد. 

ر بازیهای المپیک و بین المللی از دیوارهای شیشه ای نشکن برای دور زمین استفاده می شود که در این صورت حد اقل یک متر حریم در خارج دیوار ها منظور می گردد و ابعاد به 2/7 ×2/9 × 5/12 متر خواهد رسید.
در سالنهای اسکواش، بسته به نیازهای منطقه ای ممکن است در پشت سر بازیکنان و با استفاده از شیشه های ضخیم سالنی با ظرفیت 50 الی 100 نفر با هزینه مختصر ایجاد نمود. در سالنهای ویژه که برای انجام مسابقات بین المللی در نظر گرفته می شود ممکن است با پیش بینی دیوارهای شیشه ای بیشتر امکانات تماشا را افزایش داد

قوانین ورزش ژیمناستیک

قوانین ژیمناستیکنحوه لباس پوشیدن شرکت کنندگان در مسابقات:


هر تیم که مایل به شرکت در مسابقات باشد باید تمام شرکت کنندگان آن با لباس متحدالشکل و یک رنگ در مسابقات حاضر شوند. در پارالل، بارفیکس، خرک حلقه و دار حلقه ژیمناستها باید با شلوار بلند با جوراب و کفش ژیمناستیک یا بدون کفش رقابت نمایند. در حرکات زمینی و پرش خرک ژیمناست می تواند از لباس فوق و یا در صورت تمایل با شورت همراه با جوراب و کفش و یا با پای برهنه در مسابقات شرکت نماید. لکن باید رنگ پیراهن آنها همرنگ باشد ضمناً پوشیدن زیر پیراهن رکابی در تمام مراحل اجباری می باشد عدم توجه به مطلب فوق موجب می شود تا هر شرکت کننده بدون اخطار قبلی امتیاز از دست بدهد یک تیم ژیمناستیک شامل شش نفر می باشد که بهترین امتیاز ? نفر اول بر روی هر اسباب در جمع نمره ها منظور می گردد.


قوانین و مقررات ژیمناستیک + ژیمناستیک + قوانین و مقررات ژیمناستیک

                                     fx6.gif



در ژیمناستیک دو نوع برنامه ارایه می گردد:


الف – برنامه اجباری


ب – برنامه اختیاری


1- برنامه اجباری برنامه ای است که به وسیله مسؤولین مربوطه تنظیم شده و معمولاً یک سال قبل از مسابقات به ژیمناست ابلاغ می گردد و هر ژیمناست باید آن را طبق مقررات تعیین شده اجرا نماید. در غیر این صورت امتیازی از شرکت کننده به عنوان جریمه کسر خواهد شد. انجام و ارایه برنامه اجباری بر طبق فرم داده شده تا 8/9 امتیاز در بر خواهد داشت و 2/0 امتیاز باقیمانده تا 10 امتیاز جهت پاداش در گرفته شده است که به ذوق و مهارت در انجام حرکات تعلق می گیرد.


تبصره: چنانچه به خاطر افت در یک حرکت، برنامه قطع شود نمی توان آن حرکت را تکرار نمود. لیکن می توان ادامه آن را با حداکثر 30 ثانیه استراحت انجام داد.


2- برنامه اختیاری برنامه ای است که ژیمناست شخصاً و یا با کمک مربی مربوطه تنظیم نموده و در مسابقات آن را ارایه می دهد.


ج- ژوری و تشکیلات آن:


کلیه مسابقات رسمی ژیمناستیک آقایان به وسیله دو هیأت داوران الف و ب و رئیس هر اسباب ارزیابی می شود.


1- هیأت داوران الف شامل دو داور میباشدکه آنها نیازهای ضروری، مشکلی برنامه و ترکیب آن را ارزیابی می کنند.


2- هیأت داوران ب شامل شش داور می باشد که آنها اجرای برنامه ها را بر اساس اصول فنی و زیبایی ارزیابی می کنند.


3- رئیس هر وسیله که توسط کمیته فنی انتخاب می شود علاوه بر انجام کارهای دیگر به کار هیأت داوران الف و ب نظارت می کند.


نحوه استقرار داوران جهت ارزیابی برنامه روی هر وسیله به ترتیب زیر است:


داور ب2 داور ب3 داور ب 4 داور ب ?


وســیــــلــه داور ب 1داور الف 2داور الف 1رئیس داور ب 6




حقوق و وظایف ژیمناستها




از ژیمناستها خواسته می شود که خود را با محتوای قوانین امتیاز گذاری آشنا کرده و تمامی مقرراتی که ضامن برگزاری منظم مسابقات می باشد را بدانند. در هنگام مسابقه لباس مناسب بپوشند؛ شماره تعیین شده از طرف مسؤولین مسابقات را به پیراهن خود نصب کنند؛ برای جلوگیری از وقوع حادثه و به منظور اطمینان خاطر ژیمناست شرکت کننده در رقابتها یک مربی مجاز به ایستادن در نزدیکی وسایل زیر می باشد بارفیکس، دار حلقه، پارالل و پرش خرک. لیکن اجازه کمک به ژیمناست را ندارد در غیر این صورت موجب کسر جریمه تا 4/0 امتیاز خواهد شد در حین انجام برنامه هیچیک از اعضای تیم اجازه ندارند با ژیمناست مسابقه دهنده، صحبت نمایند.