گزارش تصویری از صف های طولانی خریداران آیفون 4S / رکورد قیمت سها




استیو وزنیاک، بنیانگذار دوم اپل در انتظار خرید "آی- فن 4S"





استیو وزنیاک با یک "آی- فن" جدید در دست



وی که همراه با استیو جابز، شرکت اپل را در 1976 در گاراژ خانه جابز راه اندازی کرده بود روز گذشته "برای اینکه بتواند همراه با میلیونها هوادار دیگر، آی- فن 4S جدید خود را بگیرد" در صف مقابل فروشگاه اپل انتظار می کشید.

در نیویورک، فروشگاه اپل در "خیابان پنجم" به یک بنای یادبود برای استیو جابز تبدیل شده بود. مقابل در این فروشگاه با گلها، عکسها، جعبه های "آی- پد"، شمع و سیب تزئین شده بود.

صدها نفر از ساعت 6 صبح، دو ساعت قبل از بازشدن درهای فروشگاه صف کشیده بودند که جلوتر از همه آنها "کنین تامپسون" و "جسیکا ملو" قرار داشتند. این دو طرفدار از 18 روز قبل برای اینکه مطمئن شوند اولین کسانی خواهند بود که "آی- فن 4S" را خریداری می کنند در یک " iCamping" شهری (آی- اردو)، همانند محصولات اپل که با حرف "i" شروع می شوند، زندگی می کردند.

در مقابل فروشگاه اپل در آتلانتا در جورجیا، یک مشتری به خبرنگار "سی. ان. ان" گفت: "بهرحال می خواستم آی- فن 4S را بخرم، اما مرگ جابز کاری کرد که بیشتر آن را بخواهم چراکه این آخرین محصولی است که روی آن کار کرده است."

یک مشتری 42 ساله نیز در مقابل فروشگاه اپل در سیدنی گفت: "جابز زیبایی و سادگی را به دنیای فناوری وارد کرد."

مشتری دیگری نیز در مقابل فروشگاه اپل در توکیو اظهار داشت: "من یکی از مشتاق ترین طرفداران هستم، این دستگاه را برای یادآوری خاطره استیو جابز می خواستم."

پیش بینی می شود که فروش "آی- فن 4S" در پایان هفته به رکورد فروش بین 2 تا 4 میلیون نمونه برسد که این رقم در اولین پایان هفته عرضه "آی- فن 4" برابر با 1.7 میلیون دستگاه بود.

به گفته تحلیلگران بازار، عرضه این محصول یک هفته پس از درگذشت جابز علت این فروش خواهد بود به طوریکه حتی سایر محصولات اپل در دنیا نیز پس از مرگ وی با یک فروش بالا مواجه شدند. همچنین این هفته ارزش سهام اپل نیز با 3.22 درصد افزایش به رکورد 422 دلار رسید.

"آی- فن 4S" از 28 اکتبر در 23 کشور دیگر عرضه خواهد شد.












هواداران در توکیو







در صف مقابل فروشگاه اپل در توکیو






توکیو- به من یک 4S بدهید برای استیو جابز




منبع:جی اس ام

نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:08 http://hadis67.blogsky.com, 09

سلام.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد