ازخدامیخواهم ازتودورکندآنچه که تورا از خدا دور میکند.

(علی شریعتی)

نظرات 2 + ارسال نظر
زائری یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:10 http://www.esfpic.ir, 09

سلام خوبی؟
بلاگت خیلی خشگله من که خیلی حال کردم...دوست دارم بازم به اینجا بیام به یاد دوران وبلاگ نویسی و وبلاگ گردی خودم!!
الان من دوتا سایت دارم یکی :
اصفهان فان
www.esffun.ir
با تقریبا بیستو پنج هزار بازدید روزانه
و یه سایت نو پا :
www.esfpic.ir
به نام :
اصفهان پیک
اگه خواستی سایتای منو لینک کن و خبر بده تا منم لینکت کنم تا بتونیم به هم سر بزنیم مرسی

سلام
معرفی دو دستگاه متفاوت به شما دوست عزیز
1.دستگاه رفع عرق بدن و بوی عرق بدن
درمان و رفع دائم عرق کف دست ،پا و زیر
بغل و نیز درمان دائم بوی بد عرق بدن(مانع تجمع باکتری هایی که موجب بوی بد عرق بدن می شوند می گردد) دستگاه یونتوفورز دارای مدل های خانگی و مطبی
تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید حضوری یا پستی :02188912301-02188912302 - و 09196218617
www.iontophoresis.ir

2.دستگاه رفع لک ،چین و چروک و صاف کننده صورت رفع کننده دائمی چین و چروک،اسکار لک و مک و انواع لک صورت...
***
همچنین دوستانی که مایل به بازاریابی این محصولات برای شرکت تولید کننده می باشند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های فوق مربوط به شرکت طب کالای نوژان در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند
گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها توسط شرکت طب کالای نوژان تضمین شده است.جهت دیدن این دستگاه و سایر دستگاه ها لطفا لینک این کامنت را کلیک فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد