رونمایی از Optimus Q2 QWERTY Slider


ال جی از همان ابتدا هم از تولید تلفن های اندرویدی استقبال کرده بود و اتفاقا در یک سال اخیر مدل های قدرتمند و جالب توجهی را هم به بازار عرضه کرد. از این بین یکی از سری های مطرح این تلفن ها، Optimus است که ال جی امروز دست به بروز رسانی یکی از مدل های آن زده.

 

با معرفی مدل Optimus Q2، دامنه تلفن های اپتیموس ال.جی باز هم گسترده تر شد. این مدل جایگزین تلفن LU2300 خواهد بود که پارسال معرفی شد. پردازنده آن از نوع تگرا 2 و با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است. اندروید 2.3 هم فراموش نشده. یک نمایشگر LCD از نوع IPS با سایز 4 اینچ، دوربین 5 مگاپیکسلی عقب و دوربین VGA در جلو از سایر مشخصات این تلفن هستند. همانطور که از نام آن پیداست، شما از کیبرد QWERTY هم بهره مند خواهید شد.

 

در حالی که اکثر شرکت ها دارند روی باریکتر شدن گوشی هایشان مانور می دهد، ال جی توانسته ضخامت این گوشی را به 12.3 میلیمتر برساند. وزن این گوشی هم 147 گرم می باشد. این تلفن روشن ترین مانیتور را در بین 700 اسمارتفون موجود دارد. ال چی با گنجاندن فناوری Wi-Fi Direct وعده سرعت 22 برابری در انتقال فایل نسبت به بلوتوث را داده است. افزون بر این، این فناوری ندای سادگی اشتراک محتوا و تصدیق هویت بین دو دستگاه را به شما خواهد داد.

 

انتظار می رود این تلفن در هفته آینده به بازار کره عرضه شود. البته هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه گسترده آن در بازار جهانی در دسترس نیست.


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد