Planetary 2.0، موزیک پلیر جذاب برای آیپد


احتمالا شما هم تا به حال نام اپلیکیشن Planetary را شنیده اید. این اپ یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار آیپد و همچنین یکی از جذاب ترین موزیک پلیر هاست. ایده جالبی که Planetary به کار بسته، این است که می توانید خواننده گان را به صورت ستاره های درخشان درون کهکشان مشاهده کنید. با کلیک روی نام هر یک از آن ها، وارد منظومه آن خواننده خواهید شد که آلبوم ها، سیاره های این منظومه اند. هر سیاره هم طبق معمول قمری دارد که در این جا آهنگ های یک آلبوم نقش قمر های آن را بازی می کنند.

 

جالب است. نه؟ با آپدیت جدید این اپلیکیشن جالب تر هم می شود. این آپدیت جدید می تواند پلی لیست های شما را هم آنالیز کند و نمایش دهد. اما مهم ترین نکته آن این است که گرافیک بهبود بسیار چشم گیری داشته. به کمک جلوه های بصری زیبا، شاید ابدا از این موزیک پلیر خسته نشوید. اگر آن را روی آیپد دو اجرا کنید، قابلیت استفاده از سنسور ژیروسکوپ هم برای شما محیا خواهد بود.

 

از دیگر ویژگی های عالی این اپلیکیشن، پشتیبانی مناسب از مولتی تسکینگ است. Planetary به خوبی با نرم افزار iPod همگام سازی می شود. در نتیجه اگر دارید آهنگی را درون آن گوش می دهید، می توانید هر لحظه که دلتان خواست اپ را ببندید و از iPod ادامه کار را دنبال کنید.

 

این اپلیکیشن رایگان بوده و با حجم 8.3 مگابایت، از اپ استور در دسترس است.


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد