کناره گیری جابز از اپل جدی شد

برخی از اعضای هیات مدیره شرکت موفق اپل احتمال جایگزینی استیو جابز رئیس این شرکت را به علت تشدید بیماری به طور جدی مطرح کرده اند.

طی یک سال اخیر استیو جابز به شدت درگیر مبارزه با بیماری سرطان خود بوده و بارها در بیمارستان بستری شده و حتی یکبار برای مدت چند ماه قادر به حضور در محل کارش نبوده است.

%کناره گیری جابز از اپل جدی شد

گزارش‌های ضدو نقیض رسانه‌ها هم باعث شده اطلاعات درستی در مورد وضعیت سلامتی وی در دسترس نباشد، اما اظهارات تازه برخی اعضای هیئت مدیراه اپل نشان می‌دهد سلامتی استیو جابز به طور جدی در معرض خطر است.

در حالی که اپل هنوز در مورد این گزارش‌ها اظهار نظر نکرده، گفته می‌شود یافتن جایگزین برای استیو جابز در آینده نزدیک رخ نمی‌دهد و حتی ممکن است به جای او مدیر عامل انتخاب نشود و اعضای هیئت مدیره این شرکت وظایف جابز را بر عهده بگیرند.

استیو جابز آخرین بار در کنفرانس Worldwide Developers در ماه ژوئن در معرض دید همگان ظاهر شد و در مورد iCloud، iOS ۵ و Mac OS X Lion اظهار نظر کرد.

در مواردی که جابز در اپل حاضر نبوده، تیم کاک وظایف او را بر عهده گرفته است.
به غیر از وی، فیلیپ شیلر معاون واحد بازاریابی جهانی محصولات اپل و جاناتان ایو معاون واحد طراحی صنعتی این شرکت از جمله افرادی هستند که ممکن است جایگزین جابز شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد