مواظب هکر ها باشید....

۱-منوی اصلی گوشی را باز کنید نمادبرنامه contacts را پیدا کنید و انتخاب کنید و فعال کنید .

2-به ترتیب options—new contact را انتخاب کنید متن پیام مورد نظر را در فیلد اول first name تایپ کنید سایر فیلد ها را خالی رها کنید .

3-گزینهdone را انتخاب کنید .

4-اکنون متن پیام حمله کننده به عنوان یکی از مدخلها در دفتر چه تلفن شماثبت می شود نام مدخل را انتخاب نموده و به ترتیب options—sent—via bluetooth را انتخاب کنید

5-گزینه more devices  را انتخاب نموده و گزینه  selectرا انتخاب کنید پیامی که نوشته اید به عنوان یک پیام بلوتوث ناشناس به سوی قربانی ارسال می شود و قربانی جز اینکه پیام را قبول کندو هک شود  راهی دیگر ندارد .

به همین سادگی شما بدون داشتن هیچ برنامه ای می توانید هر گوشی موبایلی که بلوتوث داشته و روشن باشد هک کنید و چون امکان دارد افرادی از این روش سو استفاده کنند از گفتن چگونه فرستادن ویروس خودداری می کنم .

شما می توانید با این روش پیغام های ناشناسی بدون اینکه مشخص بشه از طرف چه کسی ارسال شده به تمامی گوشی های موبایلی که بلوتوث روشن دارند بفرستید .

 

مواظب خودتون باشید که در دام هکر ها نیفتین

دوستان خوبم هیچ وقت بلوتوث خود را در مجامع عمومی روشن نگذارید چون حتما هک می شوید و تمام برنامه ها و اطلاعات موجود در گوشی شما دزدیده خواهند شد بدون اینکه متوجه بشین و با گوشی شما تماس گرفته خواهد شد و شمایید که مجبور خواهید شد فبض سر سام آور تلفن خود را بپردازید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد