CyberLink PowerDVD 10 Build 2916 3D Mark II Ultra Max


CyberLink PowerDVD 10 Build 2916 3D Mark II Ultra Max

CyberLink PowerDVD 10 Build 2916 3D Mark II Ultra Max نرم افزار بزرگ پخش مالتی مدیا PowerDVD طی سالیان اخیر همیشه به عنوان قدرتمند ترین و آشناترین نرم افزار برای پخش فایلهای صوتی و تصویری و به ویژه DVD مطرح بوده است . بلی این محصول فوق العاده کمپانی Cyberlink به تازگی آخرین نسخه از این ابزار محبوب خود را با نام Cyberlink PowerDVD 10.0 Mark II عرضه نموده است که به شما بهترین تجربه و کیفیت را در تماشای DVD و Blu-Rayهای ویدیویی عرضه می کند که نهایت لذت و کیفیت و بهره گیری از تکنولوژی روز را با خود به ارمغان می آورد .
ویژگی های CyberLink PowerDVD 10 Build 2916 3D Mark II Ultra Max :
  • Brilliant Blu-Ray – پخش فوق العاده با کیفیت دیسک های Blu-Ray و نهایت بهره گیری از سرعت و توانایی های پردازنده گرافیکی سیستم در ارائه تصویری زنده تر و زیبا تر.
  • Blu-Ray 3D  دنیای مدرن و نوین فیلم های سه بعدی را در دیسک های Blu-Ray با ویژگی منحصر به فرد پخش سه بعدی Blu-Ray این نسخه تماشا کنید. بلی فیلم های مدرن و سه بعدی همچون آواتار و … که با عینک مخصوص آبی و قرمز می توانند به صورت سه بعدی و زنده به نمایش در آییند.
  • Play DVDs in 3D – پخش با کیفیت فیلم های دی وی دی سه بعدی با نهایت کیفیت که با عینک سه بعدی به خوبی قابل رویت می باشند.
  • True Theater HD Upscale – ویژگی مطرح با کیفیت سازی فیلم که کیفیت و رزولوشن را تا نهایت ممکن بالا می برد.
  • High-Definition Audio – صدای فراگیر چند رسانه ای برای لذت بیشتر از فیلم های سینمایی.
  • ویژگی های مطرح به اشتراک گذاری و مدیریت چند رسانه ای این نسخه .

لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد